mer än två veckor

God morgon, har inte bloggat på ett tag men jag har tänkt att göra det. Det blir mycket mer bloggande på  tjejkvartettensblogg
Idag är jag typ ledig pga utvecklingssamtal fast är gansak full bokad ändå..

kl9 till halv 10 har jag utvecklingssamtal
vid halv 10 ska farmor och farfar hämta mig och så ska vi fara hem och fixa deras foton
vet inte riktigt hur lång tid det tar
men har planerat in att jag ska på stan vid 12 ialla fall, jag vet inte med vem än, det kan bli min lilla söta Annie
måste ätit middag innan halv 5 för
halv 5 ska jag på ett möte som kommer ta ca en halv timma
kl halv 6 ska jag träna bjj på UBK och ska kanske träna med dom gröna sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0