Mardröm

Inatt har jag inte sovit bra. Inte bra alls. Har haft jobbiga drömmar om marsvinet vi har kvar. I min/mina dröm/mar
mådde Molly inte bra. han hade en jätteäcklig bur och ingen mat eller vatten... sen hände det lite mer hemska grejer...
Söta Molly
Så det första jag gjorde i morse var att jag gjorde rent i buren, bytte ut vattnet och fyllde på med mat. Nu ska jag sova bra i natt.
Idag har jag tänkt att göra ett bildspel med bilder från i går. Sen har jag tänkt att slåss lite på säcken. Frågan är bara hur mycket jag kommer orka.
Jag kanske gör ett till bildspel som jag skulle gjort för längesen, eller jag gjorde det men datorn stängde av sig så jag kunde inte spara det.
Ha en Bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0