Jag sprang topless med spindelmannen för att jag är så sexig.

Skriv först vad som står efter den månad du är född i.
Jan - Jag åt
Feb - Jag hade sex med
... Mar - Jag sprang naken med
Apr - Jag rökte en joint med
Maj - Jag sprang topless med-
Jun - Jag mördade
Jul - Jag myste med
Aug - Jag brottades med
Sep - Jag sköt
Oct - Jag dansade med
Nov - Jag högg
Dec - Jag sov med
Välj den dagen (Numret) som du är född på
01 - min älskare
02 - en hund
03 - en narkoman
04 - en bög
05 - en kondom
06 - justin bieber
07 - en hippie
08 - micheal jackson
09 - en porrstjärna
10 - Paris Hilton
11 - en apa
12 - spindelmannen
13 - drottningen
14 - en katt
15 - ett påsk
16 - en brassrökare
17 - en luffare
18 - en strippa
19 - en häst
20 - en hemlös kille
21 - en drink
22 - min bästa vän
23 - påven
24 - min pojkvän
25 - en bonde
26 - en golfboll
27 - en påse marijuana
28 - en pommesfrites
29 - din mamma
30 - din farmor
31 - en zigenare
Välj färgen/utseendet på din tröja.
Vit - för att jag är värd det.
Svart - för att jag är så sexig.
Rosa - för att jag är bra i sängen.
Röd - för att jag har GRYMMA bröst.
Brun - för att jag hatar mitt liv.
Lila - för att jag är bög.
Grå - för att jag älskar marijuana.
Annan - för att jag har DD i bh-storlek.
Grön - för att jag älskar att snorta kokain.
Orange - för att jag rökt crack.
Topless - för att jag har en nudel i min näsa.
Silver - för att jag är en pimp.
Blå - för att jag är cp-störd.
Gul - för att jag kände för det.
Guld- för att personerna i mitt huvud hade sex.
Ränder - för att jag är en soldat
Skriv först vad som står efter den månad du är född i.
Jan - Jag åt
Feb - Jag hade sex med
Mar - Jag sprang naken med
Apr - Jag rökte en joint med
Maj - Jag sprang topless med
Jun - Jag mördade
Jul - Jag myste med
Aug - Jag brottades med
Sep - Jag sköt
Oct - Jag dansade med
Nov - Jag högg
Dec - Jag sov med

Välj den dagen (Numret) som du är född på
01 - min älskare
02 - en hund
03 - en narkoman
04 - en bög
05 - en kondom
06 - justin bieber
07 - en hippie
08 - micheal jackson
09 - en porrstjärna
10 - Paris Hilton
11 - en apa
12 - spindelmannen
13 - drottningen
14 - en katt
15 - ett påsk
16 - en brassrökare
17 - en luffare
18 - en strippa
19 - en häst
20 - en hemlös kille
21 - en drink
22 - min bästa vän
23 - påven
24 - min pojkvän
25 - en bonde
26 - en golfboll
27 - en påse marijuana
28 - en pommesfrites
29 - din mamma
30 - din farmor
31 - en zigenare

Välj färgen/utseendet på din tröja.
Vit - för att jag är värd det.
Svart - för att jag är så sexig.
Rosa - för att jag är bra i sängen.
Röd - för att jag har GRYMMA bröst.
Brun - för att jag hatar mitt liv.
Lila - för att jag är bög.
Grå - för att jag älskar marijuana.
Annan - för att jag har DD i bh-storlek.
Grön - för att jag älskar att snorta kokain.
Orange - för att jag rökt crack.
Topless - för att jag har en nudel i min näsa.
Silver - för att jag är en pimp.
Blå - för att jag är cp-störd.
Gul - för att jag kände för det.
Guld- för att personerna i mitt huvud hade sex.
Ränder - för att jag är en soldat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0