Hemmmmma

Nu sitter jag hemma i sängen under mitt varma täcke<3
kl 4 i dag var jag instruktör för mina underbara barn. sen väntade/fixade frågor en timme till det var träning igen. jobbig träning var det men det gick.
Bastun är sönder så jag duschade och for till Malin där jag åt middag och sen pluggade vi matte. Det gick typ bra fastän vi inte dom smartaste om jag får säga det själv :P haha (räcker det/malins pappa)
sen så pratade vi... massa. åhh jag saknar när vi träffades ofta Malin! pratade massa. det ägde ju!
Kvällen räckte verkligen inte till att prata för oss.
Fick skjuss hem med cykeln och då stog vi utanför mitt hus och pratade i typ en halv timma också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0