Nytt nytt och lite mer nya saker!

Är hemma nu efter träningen som var riktigt rolig, Det kanske blev lite för länge av samma teknik men det var kul :)
Vi körde nya svart tekniker som var lite små konstiga men roliga, mycket konstiga fall. 
Efter träningen så hade jag, Andreas, Wille och Jonas ett möte om hur vi skulle göra om i tränar rummet. Det var väl mest dom som hade möte för jag fattade inte så mycket om vad dom pratade om. Men det blir säkert jättebra. Ny färg, nytt golv, ny soffa, nya hyllor, nytt skrivbord och massa mer. Nu kommer det bli nytt och fint där.

Fin hund nos?
Juste, jag fick min nya gi idag! ska ta och fota den i morgon när jag har mer ork. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0