Träningar och bilkörande

Bjj träning idag som gick jättefort och jag var jättetrött. Sen körde jag ett kai pass, och det också bra
jag och emma bastade länge och sen kollade vi på MMA passet och när sergio och johan tränade inför andra dan.
Och så väntade vi på att pappa skulle komma så for vi och lämnade emma hemma hos henne och så övningskörde jag till överboda i regnet för att hämta mamma. Kom typ nyss hem och nu ligger jag i sägnen och ser på greys anatomy, sjukt skönt att det är sovmorgon i morgon
Idag medan jag väntade på träning var det några barn som lekte med my little ponny( inte då den här typen av dom utan som rosa och gula med glitter i håret) Minns när man lekte med dom, borstade deras hår, åhh det var tider när livet bara lekte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0