Ju-jutsu

Efter min trevliga promenad med hunden och Malin så var jag tvungen att promenera ner på stan där jag mötte malcolm och så for vi till umedalen och körde ju-jutsu med Waldorf skolan 7an och 9an. Det var väldigt speciellt att köra med 9an, dom är bara 2 år yngre än mig, Kanske ska byta min plan som lågstadielärare till hög istället. vi får se.
Sen åkte vi til bara till stan. Kvällen spenderades på dojon, Sjukt duktiga elever jag har. de kommer säkert vinna newazan! Träningen för mig själv gick väl sådär, jag var inte på plats idag... jag var i en annan värld, jag var på tivoli. ja jag var som sagt inte på plast.
Nu ska jag lägga mig i sängen och plugga till provet vi har in morgon
har allt till i morgon. hinner inte göra klart allt.... sömnlös natt i natt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0