Värme!!!

Är nu hemma efter en dag i skolan. Imorse vaknade jag och det var ganska ljust i rummet, kollade på min mobil för att se hur mycket klockan var. Och då såg jag att den var avstängd. alltså hade inte alarmen ringt  när dom skulle. Fick i gång telefonen och såg att klockan vad 10 över 9, då var det bara att gå upp och göra sig klar att fara till skolan, tog det ganska lugnt och han till skolan i tid (typ första gången den här veckan). Har haft 3 lektioner idag, de två första skulle vi svara på frågor men det gick inte så bra, kunde inte koncentrera mig, har ganska mycket annat att tänka på. Sista lektionen såg vi film och då hade jag Danni och Jessica köpt fika som vi satt och åt. Mysigt.

Nu funderar jag på att krypa in i min ny köpte grej.
Inte så jättefin bild men men

Kommentarer
Postat av: Lia

hihi ska du sova i den inatt? :P

2012-02-10 @ 19:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0