sova igen! :)

Vaknade nyss igen. 
Inann jag somnade igen så hann jag äta frukost och laga 4 par byxor så en del har jag hunnit göra. Sen tänkte jag lägga mig och läsa ett tag men det slutade med att jag somnade :) sjukt skönt att sova. Tyvärr så ringde hemtelefonen när jag låg och sov, jag vaknade och funderade vad det var som lät, hörde att det var telefonen så jag hoppade upp och svarade. Har man inte lärt sig än att man inte använder hemtelefonen längre?
Nu ska jag i alla fall ta på mig lagomt fina kläder för att gå till tandläkaren och sen ska jag hem och sova mer! :D
dessa fina flickor är ammarnäs, utan mig :( hade velat föja med om det inte hade varit så mycket som ska göras hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0