Påsklovet

Nu är påsklovet slut :(. Det har varit kul. Men vi har inte hunnit göra alla saker vi hade tänkt. men det blir väl snart ändå. Men skolan börjar inte riktigt än. Alla 8:or på skolan har prao. Jag och Elina ska praoa på Förskolan. Lite synd att vi inte kommer praoa på samma avdelning. Jag praoar på Lingonet och hon på hjortonet. Men det ska bli kul. på Lingonet är det i alla fill en Dagisfröken kvar sen jag gick där.

En dagisfröken när jag gick där hette Inger. Jag vet inte om hon är kvar. Men när jag var liten kom jag på ett rim om henne. kommer fortfarande i håg det.


"Inger ringer telefonen springer."
 jag vet inte om man ser det på den här bilden. JAg bara snabb ritade den nyss.

/IDA


Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

Tqackar tackar :D

2009-04-20 @ 12:41:27
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah vilket fint rim! :)

2009-04-20 @ 19:55:57
Postat av: elin

Hahah glömde namn och såny :P

2009-04-20 @ 19:57:10
URL: http://eliiinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0