sista dagen

Idag var det sista dagen på praon. Veckan har varit jättekul! Så många barn jag har lekt med. Jag lärde mig alla namn till slut. Det var lite jobbigt när det var nästan lika stora blonda pojkar. Men nu sitter dom kvar i huvudet.
Idag på dagis var det stor sjung också. så vi gick upp till skolan med alla 5åringar och satte oss i gympasalen. Linneas klasss och 4an och 5an uppträde. Det var Abba tema på storsjunget så dom klasserna hade olika abbalåtar och resten av låterna var på svenska, typ border jacob och mamma mu. Efter stor sjunget gick jag och Elina och åt. Vi hittade ett bord som det inte kom någon till medan vi åt. Det var ganska duktigt för annars har vi varit tvungna att flytta oss till ett annat bord varje gång. Måste bara säga att det var en liten kille på dagis som hade klätt sig fint i dag bara för att det var sista gången jag skulle vara där han hade en jättelen träningsoverall typ. Han var ganska söt för han ville itne ha dom kläderna som hans mamma lagt fram, han skulle ha finare kläder, dom var vekligen fina.

klockan tre for jag hem efter att sagt hejdå till alla barn. Det var en tjej som sa att hon ville att jag skulle komma och hälsa på henne för att jag visste var hon bodde. efter det så for jag han Gick ut med Nelson och Gick till Elina. Vi fikade Glutenfria muffins. Jag trodde dom skulle vara jättetorra men det var dom itne. Dom var goda. Vi såg ockås ganska okonsentrerat på en film. Och Elina ramlade framlänges på stolen. OCh hon låg där och skrattade. Jag är vekligen trött jag somnade hemme hos henne menans hon gick ner ett tag, då är man trött.

Middag år jag vid 18, vi åt grillat! det är så sjukt gott med grillad. och bakad potatis till. sen var det tänkt att jag skullle fara och träna. Men träninen började 10 i sju och jag och Sanna hade itne  pratat så mycket om det så jag ringde dit och då kunde hon inte. Och den träningen kan jag inte fara på själv så jag fick äta lungt sen hänga tvätt. Både tangentbordet och musen hade slutat fungera där nere så jag fixde det och ringde ELin och kollade också en sak om filmerna vi har fixat med Hennes bror. Men det fungerar fortfarande inte. Jag sa till Elin att jag snart kunde komma till henne.

Innan jag gick i väg till Elin så visade Linnea att det finns fina kläder i utklädningslådan vi har coh alltid haft. Hon hade hittat en Tunika som det står "NOPROBLEMS!" påSom jag har på mig nu.hon hade hittat en blommig väst och en vit tröja.

Nångång kom jag till Elin vi åt lite glass och något annat och såg på "talang" och sen "berg flyttar in" och började se på "killbill" innan jag höll på att börja sova. när båda var trötta tog ajg cykeln hem och har suttit vid TVn.

I morgon Har jag typ tänkt att fara i väg till stugan. Vi ska typ bygga altan då. Jag tror jag ska dit men vi får se.jag har inte med mig nån kompis än. Men då kanjag ju ligga påaltanen och sova/sola tills jag blir pigg och orkar göra något. För det ska ju vara fin väder i morgon. MEn inget är säkert än. Imorgon får man veta


Nelson the dog

Ida puh
Nu har jag haft med mig kameran med jag har itne tagit så många kort. Imrogon blir det många!! Spelar ingen roll vad jag kommer göra jag måste ändå ta kort.

Nu ska Idapuh lägga sig i sången så hon inte somnar här. Godnatt!

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0