Tisdag = Gitarr

Idag, skola, typ inget speciellt. Eller sista lektionen Idrott, kanske inte mitt starkaste ämne.Men det är sådär halv kul ändå. Vi hade volleyboll. Det är jag inte särskillt bra på heller, MEn det är typ roligt. Tänk i sommar på skolan spelar man, haha otroligt kul.
Som vanligt på tisdagar har jag gitarr, Jag är inte speciellt bra alla något, hinner oftast inte spela hemma heller,. Det blir nån gång då och då. Elin följde mig nästan hela vägen till gitarren, det tar kanske 40 min att gå (inte så jättefort). Vi hade otroligt kul. Och vi kom på hur sjukt kul vi kommer ha i sommar också. Nu hoppas vi bara att det går för alla! då blir det perfekta starten på sommarlovet!














Alla Bilder på vägen till gitarren

I alla fall har jag en ganska rolig gitarr lärare, När jag kom till musikskolan såg jag hon som har gitarr innan mig gå ut, så jag tänkte, jag hinner perfekt. När jag kommer till salen där jag spelar är det helt svart. "Men var är han, han hade ju nyss hon som är innan mig," tänker jag. Jag sitter, Ringer Sanna som har giterr efter mig och kollar om det inte skulle vara nåt i dag, ringer mamma och kollar om hon vet nånting. Många av musiksskolans lärare går förbi, efter ett tag fågar jag i personalrummet om inte han är där. Men hans jacka hänger på hans stol. tillslut ringer dom honom och då är min gitarrtid slut. Men jag väntar ändå och tar sannas tid så jag får spela. haha han hade fått blackout, så han ståg hemma och stekte hamburgare när han kom på att han hade gitarr lektioner.

Har Ju-jutsu nu!
Hare bra
/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0