Äntligen lite tid.

Godkväll
Jag hinner verkligen aldrig blogga på sommaren, men jag kan försöka säga vad som hänt dom senaste dagarna
Jag har ju varit på Energi kursen hela förra veckan. det var väl kul och så. Vi var på massa ställen och så, jag orkar itne förklara mer om det.

Igår så var jag på en typ kurs eller nåt med ju-jutsun. det var kul, var satt och fikade och pratade i typ 4 timmar sen var det bad i två timmar. sannas mamma kom och hämtade oss och jag gick och åt i lekparken var alla familjer i närheten går och äter.

Idag så har jag inte gjårt så mycket jag for och jobbade såg på filmen "tjuvarnas herre" for till elin såg film och åt munkar och mat. Elina kom til elin och vi typ såg på tv och dom for och handlade snabbt och jag och elina gick hem vid tio och sen har jag kollat klart på filmen  som jag såg hos elin och typ planerat för i morgon, jag ska till stugan med tua då:):)
 
Det blev ett väldigt sammanfattande inlägg, men men..

Tänkte bara säga att jag typ har fixat så jag kan ha mer bilder på den här datorn så det blir bilder snart igen...

som sagt var jag kommer blogga som vanligt igen när skolan börjar och bilder kommer när jag orkat fixa så jag kan ha mer bilder på datorn...

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0