Lördagen den 28

Elin och Jag for ner på stan vid ett, för då fick vi skjus av mamma och pappa som skulle till stugan. Vi skulöle gå och köpa present till min pappa som fyller år i morgon. Vi gick till Blixt sport. där köpte vi tre tafsar, och två drag. En tafs är det man sätter fast mellan linan och draget, tror jag.

Vi gick sen till typ många affärer. JAg åkte buss hem vid halv 3,Bussen var jättefull, det brukar den aldrigg vara. Elin stannade kvar, hon hade dans. När hon åkte hem var det också¨fullt i bussen.
Ikväll, For mamma och pappa i väg till några grannar. Då gjorde jag Linnea och Lucas pappas tårta till i morgon.
Bilder från trårtbaket:
banan och jordgubbssylt på första lagret
Chokladpudding på andra,tredje är det marsán kräm på
gröngrädde överst
bara för fint hade vi vaniljsocker på
  som pricken över i:et!

Ja, sen var det dax att släcka. Det blev väldigt mörkt. Jag gick till Elin strax innan 9 där var det väldigt mysigt, dom hade ljus nästan överallt! Mysigt mysigt. typ halv 11 vick vi ut med Nelson, Gick i typ en halv timma. Vi gick till bara till elin där vi gick till hennes supersöta kanin. Det kommer bilder på henne, Nanna i morgon på morgonen. det tar typ jättelång tid för mig att ladda upp bilder, jag orkar inte det nu.Jag vill sova. Men Bilder kommer i morogn på mogonen, typ när jag har vaknat och firat pappa på sin 42årsdag. Då kommer bilder på Nanna.

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0