2 månader och 1 vecka sen

Hej det var 2 månader och 1 vecka sen jag skrev sist. men har har haft sommar lov från bloggen, kände att jag inte orkade den något mer.
Idag började skolan och jag började gymnasiet. det kändes helt okej. vi slutade tidigt så då for jag iväg med mina ju-jutsutjejer och satte upp affischer på skolor, vi cyklade omkring i regnet.
sen for jag hem och åt, och sen till mariebergsskolan och körde lite ju-jutsu med dom barnen där och, sen hann jag och sanna till våran träning som var 20.10. jobbit men kul första träning på terminen.

Jag har starat en ny blogg med mina ju-jutsu tjejer. bloggens namn är tjejkvartettens.blogg.se desigenen och så är inte helt klar. men den kommer bli bra poch jag tror den kommer uppdateras ofta, oftare än min blogg i allal fall. men jag ska försöka hålla min blogg vid liv också

jag såg en ren när jag for ut till stugan en dag i sommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0