Tvspel, träning, tur med cykeln, träning

Idag har jag spelat tvspel med elina, vi blev lagomt sura när det inte gick så bra... Sen fixade jag lite inför lägret i morgon.
Middag köttbullar och potatis
Cyklade ner på träningen, tränade.
efter träningen tog jag med mig victor på en liten cykeltur runt vid nolia och såå.
kom tillbaka till dojon alldeles lagomt för att byta om och träna. 
Sen kom jag hem och medan jag väntade på att interner skulle funka så fixade jag lite mer saker inför norrlands. och När jag fick i gån internet så började jag skriva en saga med tjejkvartetten. Det var typ kaos men jag tror den blev bra :)
Nu ska jag sova så jag orkar med norrlandslägret som kommer äga!!Speciallt för barnen.

Sen har sanna en hemlis för mig, något med en svart sopsäck och silver tejp att göra........

Kommentarer
Postat av: jessica

haha, jaa ida kanel! men den god kanel!

2011-11-04 @ 00:56:14
URL: http://jessicajakobssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0