Potatis och fläskfilé

Ja idag, skola, bräntisonsdag. TYp inget speciellt hände. Efter skolan kom Elin i kapp mig på väggen hem, sen for hon till sig och jag for till mig. Sen kom hon hit igen och vi gick ut med Nelson Tillsammans med Linnea. Vi nåt kvarter och tog massa kort. Jag ramlade ner i snön. det var snö typ upp till låret och lite till.

Jag och Linnea gick hem och jag skulle laga mat. Det blev potatis i ugnen och stekt fläskfilé.
Det blev jättegott tycker jag. Nu ikväll har jag inga planer än.Men vi får se vad som händer.

Bilder från promenaden






























Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Min kamera, som Elin håller i. :)

Plus att jag tog sista bilden!!!



2009-04-01 @ 22:42:06
URL: http://lannea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0