Stugan i dag.

Mamma kom in och väckte mig just innan tio. MArina ringde ungefär då och frågade om jag skulle med och bada. Det blev massa ring hit och dit. men till slut blev det att ingen skulle fara och bada. Jag hade nästan bestämmt mig innan hon frågade att jag skulle till stugan med mamma. pappa var redan där.

När detvar slut med ringadet hit och dit så blev det sestämmt att Elin skulle med till stugan. hon hade typ 30-20 min på sig att göra sig klar då..

När vi kom till stugan högg vi lite ved. Vi Byggade två brygglängder till. Vi gick runt halva ön. Vi ville inte gå runt hela, för på en Sida liggar det ett dött rådjur, eller det är bara sklettet kvar. Vi Gick till kojan ett tag och jag vet nu hur jag ska bygga två nya våningar i sommar. Jag ska göra det så fort jag får några gamla bräder som ingen behöver längre om det blir några sånna i sommar. Det kan jag ju hoppas på.


Elin högg ved





Nelson åt pinnar

MOA

Moa med famlij kom på besök







Nelson sprang

Elin Borra som vi sa

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0