Tips tack

Det blev inte så tidigt i kväll heller. Jag behöver sova. Snart är det ju helg så då kasnke jag får sova lite mer än nu. Jag har inte sprungit heller, jag har itne börjat med nån skol grej än. Det suger. Vill bara bli klar med allt. 

Jag verkligen hatar att städa. Det är Det tråkigaste som finns typ. Det äna jag behöver städa är typ Kläderna som ligger på golvet. Under veckan gör jag ingenting. Det blir bara mer och mer kläder på golvet. Så Efter nårgadagar så har jag en hel golvmatta, av kläder. JAg vill inte plocka upp varje dag. För dte kommer jag bara skjuta upp som jag gör med allt annat.

Är det någon som har nångon smart idé på hur jag ska göra för att ha det renare så när jag ska städa är det bara att dammsuga? Skullle vara jättesnällt för jag Hatar kläderna på golvet.

/IDA

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, oki :) Men det är ju så med dansfilmer, man kan ju se dom om och om igen :D

2009-04-25 @ 00:01:43
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0