Detta fick jag.


Kort Linnea tagit (den med hjärtat har jag till kärleksboken)

En cupcake av Elin

Blommor stog på bordet när jag kom hem från skolan. tror det var från mamma och pappa
En grattis puss av Elin

Grönt nagellack av Sanna

Diadem(?) av Linnea

Hårband av farmor och farfar

Kläder från Karin med famlij

Hårband, tröja och pengar från farmor och farfar

Tröja från mormor och morfar

Kort och Pengar från Eva med famlij

Hjälm från mamma och pappa

Hårsnoddar från Linnea tror jag

Hårnålar från Linnea också tror jag

ett par Lila sockar från Mamma och pappa

Ett annat par lila sockar från Mamma och pappa

Ett par gråa sockar från Mamma och pappa

ett mörkare par gråa socker från mamma och pappa
'
Ett par aprikos färgade sockar från mamma och pappa

ett par mörkare sockar från mamma och pappa

Ett par Röda sockar från mamma och pappa

Present kort på h&m och en "bildhållere! Haha, den var itne riktigt att dom skulle ge mig.. från mostrarna
 


av Elin fick jag också Nallepuh prylar






Idag har jag gjort massa. men ajg orkar itne skriva nu, ska sova tycker jag så jag orkar gå upp imorgon. JAg kommer i alla fall få en sak till, men det är i helgen.

JAg kommer skriva om dagen och lägga ut massa roliga bilder, i morgon, jag har inte tid på tisdagar.

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0