Barnen

For i morse till USM och körde passet med barnen dom var jättesöta. undra vad jag ska hitta på med dom nästa vecka. 
Sen skyndade jag mig till UBK och körde det som var kvar på instruktörspasset, Vi körde igenom alla tekniker till bältet, det var inte så svårt, sen körde jag tekniker vi ska köra med Orange gruppen. Gjorde en grov planering med Erik och bengt och sen så berättade jag planen för min och Malvcolms grupp för Malcolm. 
Gick på Max och åt. 
Sen så var det teori på eftermiddagen. Nyblivda pappan Wille kom förbi och hälsade på oss:) 
sen så for typ alla hem medan några stannade på dojon och vi bestämde oss för att basta, vi bastade i typ 1000 timmar, det kasnke var 2-3 timmar men det var läng. 
Cyklade/gick hem, Åt mat, Nu ska jag gå till födelsedags barnen malin!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0