börja blogga igen

Hej. tror att jag har ork nu att börja blogga igen.
Idag har jag varit i skolan vi hade redovisningar typ hela dagen sen avslutades det med film på engelskan(kanske sov lite..)
sen gick ajg till dojon där jag började skriva ett brev om att få fara till ghana(JAG KASNKE SKA FÅ FARA TILLL GHANAAAA!!!!!) sen så var det träning. bjj som gick ganska bra, minns faktiskt inte vad vi gjorde men det var kul och jag var trött
sen så fortsatte jag att skiva och sen en timma och 20 min senare var det kai också, vi körde igenom alla kansetsu waza tekniker islutet så var jag trött på riktigt så när vi skulle köra slag och sprak randori(det heter väl egentligen defensiv mot slag och spark men hur kul låter det?)  aja jag skulle i allafall sparka samma lite på låsats och sen ramla ner på marken, då kom jag på hur orädd jag är för att falla ialla fall på mattan,men det känns ju inte när jag står på ett ben och sedan faller  till marken, jag tror i alla fall inte att det känns jag vet inte riktigt.. haha jaa spännande dag i dag.
Jag tänkte börja blogga om endel tankar som stör mig skulle det vara intressant att läsa eller vill ni bara läsa vad jag gör på dagarna.
Åhh nu känns det som att jag kan börja blogga på riktigt! hoppas jag lyckas i alla fall.

Kommentarer
Postat av: jessica

skriv om precis vad du vill ida! allt du skriver är kul att läsa:)

2012-01-13 @ 09:51:40
URL: http://jessicajakobssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0