Fisk

Imorse var Jag och Sanna duktiga, vi for ner på dojon så vi var där halv 9 då målade jag klart en vägg medan hon övade på fall. sen körde vi lite kata till svart, tror vi har en bra ordning för att komma ihåg ordningen i alla fall dom tre sista
Först så bråkar man(man trycker bort den andra)
sen blir man tillsammans(man drar den andra mot sig)
Sen ska man döda den andra för att få pengarna(greppa, slå)
Jaa det där är min och ´Sannas lilla berättelse.
Kom lite sent till skolan idag för att jag och sanna kansek var lite sega sen så hade jag lektion i en kvart altså till kvart över 10 sen har jag hål till kvart i 1.
Jessica och jag gick och åt fisk som var i skola,det gick att äta nu sitter jag i ett grupprum och väntar på att lektionen ska börja

Kommentarer
Postat av: EMILIA

haha, ni är ju för söta. Smart med "berättelsen";)

2012-01-18 @ 22:24:26
URL: http://emiliatrollet.devote.se
Postat av: Sanna

Att duscha är farligt!!!

2012-01-18 @ 22:25:15
Postat av: EMILIA

haha, ni är ju för söta:D smart med berättelsen! ;)

2012-01-18 @ 22:25:33
URL: http://emiliatrollet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0