Bilder från i går kväll

Det är min kamera som inte mår så bra. tråkigt. Men det som var fel var att en bild hade filfel. Jag var för trött i går för att komma på det då. Men nu är bilderna på datorn så jag kan lägga ut dom.
Jag funderar på att köpa en ny kamera. Någon som vet någon bra kamera som inte är jättedyr?
Men problemet med om jag köper en ny kamera kommer bilderna troligtvis itne kunna vara på den här datorn( den är itne den nyaste). Det är den här datorn jag sitter mest vid så då kommer det bli mindra bilder. Men det ska vi hoppas på att det inte blir.

Aja, bilderna från i går kommer här!

När Elin lockade mitt hår

JULIAA
'
Elin Julia och Marina

julia

Tua

Elin Marina Julia

"Jag måste fly" julia
'
Elin och Marina lite Julia

Julia skulle Hem

Sen skulle alla andra också hem

/IDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0