Brännboll!

JAg och Elin togcyklarna och cyklade till skolan, där var Marina och Julia och nåra till, känner inte direkt dom. Vi spelade brännboll, typ 5 personer. När typ någroa for så frågade vi nåra som stog och spelade basket om dom ville vara med. det ville dom. Sen stack alla andra förutom jag Elin och dom där killarna. efter ett tag kom Tua också!! kul kul. Vi spelade brännboll tills dom stora tuffa killarna skulle gå hem och lägga sig.
Då cyklade vi ner till Ica och Elin och tua köpte choklad och något att dricka. Jag gav dom en krona var så fick jag smaka lite, hade inte mer än 2 kronor med mig.

Sen for vi vidare och typ sjöng. Haha vi hade lite kul, eller hur var det med det? Sen vid 11 skulle typ alla hem, så jag for hem dåå.
Inga Bilder:( min kamera har lagat på min säng och sovit hela kvällen:(, i morgon lovar jag bilder:)

/IDA

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hejsan!

Tackar.

Ha en kul Valborg!

2009-04-30 @ 08:24:05
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0