Efter Gitarren

Efter gitarren gick jag till nån affär Där dom sålde Mopedhjälmar. Pappa var där och väntade på mig, Vi skulle inte köpa nån nu, Men det blir väl snart
Jag tror att jag inte så krångla till det så mycket och köpa nån "cool" så det blir någ en hel svart när jag köper en, Om det inte finns rosa!
dom hade ingen  spegel, iallafall inte som vi såg, så pappa tog kort på mig när jag testade olika hjälmar. Men dom bilderna är inget att lägga ut.

När vi kom hem hade Linnea lagat mat, Korv och potatis. Men för mig blev det bara potatis. Jag äter inte korv. Jag tror jag har ätit det för mycket, När jag var mindre var korv min favorit mat. I alla fall om det jag hade skrivit på en matsedel jag gjort är sant. det var korv varje dag på den.

Jag hade träning i dag... Jag och Sanna borde inte träna på Tisdagar. Det är för sent. Vi slamsar runt hela tiden, vi gör illa oss oftast en gång per teknik. Men det är inte så mycket vi gör illa oss. Igentligen borde vi inte träna alls. Men det är så otroligt roligt att träna så vi kan inte sluta. Nu har vi också tror jag anmält oss till att vi vill bli hjälpintruktörer till någon barn grupp. Eller så skulle vi prata med den personen. Jag vet inte riktigt. Efter påsklovet och så får vi väl veta hur det blir.


Min gitarr, tagen av Linnea
 
/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0