Elin, Julia och Marina.

Jag började inte göra något förän klockan 9, Först hade jag tänkt att gå och möta julia och marina för dom skulle till Elin och jag skulle också dit. men dom glömde ringa mig. så jag fick gå en sväng med nelson själv. Sen gick jag till elin, kom dit ett tag efter 9 vi hann inte göra något, Julia ochj marina skulle typ fara 10. Sen slppade jag och Elin. Vi såg bara på TV. Sen började hon göra sig i ordning för att sova så då känndes det typ som jag borde gå hem så det gjorde.
Det var en lugn och kanske inte roligase kvällen, men.


Julia och Marina.

skriver kärlekslappar, eller?

Elin tycker om hästar

Marina!

Nu var det dax att gå hem!

/IDA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe TackTack ;D visst vart det!

I löve it! <3

2009-04-15 @ 18:48:16
Postat av: elin

Ojj glömde att skriva namn och blogg! :)

2009-04-15 @ 18:51:08
URL: http://eliiinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0