Elin och Tua!

Tua gick här i från för ett tag sen, Elin gick just innan. Vi såg filmen som var på 4 an. Det blev lite massage från elin under filmen, tack elin. sen orkade vi itne byta kanal från 4:an så vi såg början på black water. MEn den var för läskig med läskiga ljud och så så vi bytte till nånannan film. men då skulle elin hem och just efter det skulle tua också hem

Elin och Tua kanska har bilder på sina bloggar.  Tog inga bilder i kväll. Min kamera låg på min säng helakvällen. Jag orkade inte hämta den.
Jag har kommit på att jag har tagit mycket mer bilder sen jag började blogga. nu följer kameran med överallt jag går, inte överallt hemma och inte till skolan. men överallt annars. Men ikväll belv det inga bilder från min kameera..
 
Imorgon har jag tänkt att vakna ganska tidigt, Vill hinna mycket, men jag vet inte riktigt vad jag vill hinna... Kanske fixa ny bakrund och ny header. Kanske fixa så jag kan visa filmerna här på bloggen. men vi får se vad man hinner inann jag hittar på något med nån kompis

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0