Filmen

Jag sitter Här med Elin. Vi ser på en film på 4:an

Filmen vi har spelat in blev väl ganska bra. vi han inte göra om så många scener, men dom flesta blev bra. jag har klippt ihop filmen men jag kan inte ladda upp den. vet inte hur jag ska göra. Den vill inte laddas upp på youtube... hjälp tack!?
VI filmade in en till film.. om  hur jag bakar bröd. det vart inte direkt bra, eller jag har inte hunnit klippa ihop den. MEn det bli nångång det.

Filmen vi skulle spela in heter ju "Getern Bert och fjortisarna"

En passande bild!

Snart borde Tua komma och joina oss med en slapp skojsig kväll här hemma hos mig!

/IDA

Kommentarer
Postat av: tualisa

haha fina vi var!

blire något sova över ikväll? :)



kommentera min blogg åxå!

2009-04-13 @ 14:37:11
URL: http://baratua.blogg.se/
Postat av: tua

kommenterade nyss, vet inte varför jag inte kan se den, men den kanske kommer synas senare..

aja, jag kommenterar igen ändå.



haha. fina vi var!

blir det något sova över ikväll? :)



2009-04-13 @ 14:43:02
URL: http://baratua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0