Fotboll och pantburkar

Elin och jag for ett tag efter 7 till skolan, spelade fotboll med Linnea och hennes kompisar. Jag tycker igentligen inte om fotboll, men det är ett kul tidsfördriv på kvällarna att gå dit. Jag blir bara bättre och bättre. eller har jag bara tur hela tiden, eller så kan det vara så att jag fegar för det mesta.
  
På väg till skolan med massa kakor i munnen

fotbollsproffset!

Nelson följde också med

Jag och Elin lämnade Nelson till Linnea som skulle gå hem, Vi gick till ica och pantade två bukar vi hittade. Sen ringde vi Julia och försökte göra så hon skullle få gå ut, först fick hon inte så vi frågade om vi kunde få pant burkar av henne, sen frågade vi henne om hon kunde få gå till axet och till bara, det fick hon typ. Vi hade 5 kr till slut. Vi köpte upp dom sen gick vi till Julias hus och ståg där och diskuterade vad vi skulle göra på påsklovet. Vi kommer ha så kul!

Julias Hus

Julia står och förklarar nåt

Elin posar

Julia fortsätter att förklara något

Mina småa tjejor hihi
 
10 i 9 började jag och Elin gå hem till henne för vi ville hinna se CSI, Vi satt där och tjockade oss med fler kakor och dricka, jag for hem i andra reklamen och såg klar det här hemma.


Tuas hus som vi gick förbi på vägen hem till Elin

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0