I går i stugan

I går var Jag tvungen att ställa väckar klocka hemma hos julia så jag skulle hinna fara till stugan. Jag vakna kl 8 höll på att somna om. Mamma smsa 20 över 8 och sa att dom kommer kl kvart över 9. låg kvar i soffan som jag sov i ett tag till. Elin vaknade vid 20 över 8, typ 10 min senare försökte vi väcka Julia som låg och sov i en annan soffa. Hon vaknade tillslut och då gjorde vi frukost. Jag började bli lite stressad när det var 20 min kvar tills dom  skulle komma och hämta mig och jag hade itne packat elelr något. men jag hann.

I stugan byggade vi en till brygglängd. så nu blir det en längre brygga än förra sommaren.

     
Min söta Hund!

Det var soligt den dagen

Byggde mamma och pappa, satte dit glas i dag :)


/IDA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0