igår kväll

Igår blev det inga inlägg, men jag var värkligen inte på humör.
Igår kväll gick jag till skolan(inte min skola, skolan jag gick på förut) med Nelson, jag visste att Linnea och hennes kompisar var och spelade nigger. Det var tänkt att julia också skulle gå dit, men hon fick inte. Jag spelade nigger med dom i 15 min kanske. Jag är typ bra på det, jag kom två en gång, och andra gången körde vi inte klart. Elin har sin karate där så jag var lite smart och spelade nigger Med dom till hon kom ut så kunde jag gå med henne och Nelson hem.

Linneas min när jag kom...

ELIN på vägen hem

Kinderägg direkt efter träning är mycket bra

Som ni ser snöade det i går kväll, Det har också snöat typ hela dagen i dag. Det kommer aldrig bli sommar eller vår.
Just nu småsnöar det. hoppas det blir varmt snart! Det får inte vara snö på min fördelsedag!

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0