Jag förstår inte

Jag trodde det skulle gå bättre. Men fan det går ju inte alls. Allt bara inte Vill som jag vill, känns så jävla jobbigt allt. Jag vill bara må bra igen, vara glad som jag brukar. Inte vara så här. det här är Fan det värsta som kunde hända. det SUGER!
VArför ska man behöva må så här dåligt så här jävla länge. Jag vill vara glad jag vill må bra. MEn det går inte. Jag tänker på allt hela tiden. Varför ska man tänka på allt bra. det gör ju det ju bara värre. saknar det som varit bara mer. Jag förstår inte att man måste behöva må så här jävla dåligt. KAn det inte bara vara i typ en dag sen är allt bra igen. nu är det ju typ 2 fan veckor. Det känns inte som det kommer bli bättre på ett tagheller. Fan jag vill bara vara glad, men det går inte. allt glatt har redan varit... Det känns itne som att jag kommer må bra på ett JÄVLIGT LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNNNNGGGGGTTTT tag!

EFter regn kommer solsken, eller? För mig är det i alal fall ett Jävligt långt Regn, ellr jag vet itne om det är regn långre. kanske storm, orkan?

/IDA

Kommentarer
Postat av: Jonna

ja men titta på australia. :) Den är jättebra. :)



Tråkigt att höra att du mår dåligt. :( Men jag kanske kan trösta dig med att det GÅR över. :) Jag vet.

Jag vet inte hur gammal du är, men det ser ut som att du är tonåring. :) Och då sprutar hormonerna i kroppen och det kan göra att man mår skitdåligt! Fruktansvärt dåligt. Man kan vara jättedeppad länge och känna som att hela världen är skit.

Det är jättejobbigt, men det blir bättre. Jag lovar. :)

kram

2009-04-15 @ 10:35:55
URL: http://lesanglotdesanges.blogg.se/
Postat av: elin

Men gumman var glad tänk inte på det!





Opps ja det gjorde jag visst ;o

2009-04-15 @ 10:35:56
URL: http://eliiinss.blogg.se/
Postat av: johanna

jasså okej haha:)

2009-04-15 @ 11:54:28
URL: http://jjhanii.blogg.se/
Postat av: Anna

Sant.. fast jag är inte tillräcligt duktig för att springa.. jag går till gymmet (dygnet runt, höll ja på att säja) åretom.



Men det är som du säjer, det blir ändå mer på våren och sommaren av någon annledning.



Händer det någe kul idag? Själv ska jag ha spelning för 90 pensionärer snart=P Haha. Så önska mig lycka till!



Ha en bra dag! :)

2009-04-15 @ 12:43:29
URL: http://tresmating.se
Postat av: Jonna

Du ser... Jag är mer än dubbelt så gammal som du. :)

Så jag har ju varit med en del... :) Dessutom ligger det till så att om man hade kunnat doktorera i dåligmående så hade jag nog gjort det för länge sen. :) Det jag menar är att när man är i din ålder så gör alla hormoner att saker som du när du är i min ålder kanske blir lite ledsen över, de kan vara precis hur stora och hemska som helst. Det kan kännas som att ens liv nästan är över. Och det är inget vi tjejer kan hjälpa... Man kan faktiskt jämföra det med de som blir gravida. Man brukar ju säga att alla som blir gravida får ett fruktansvärt humör, de kan börja gråta för ingenting och bli arga. Och lite samma sak är det när man är tonåring faktiskt... :) Och det är helt hormonernas fel.

Jag slängde igen dörrar och skrek åt min mamma, jag tyckte inte hon förstod någonting. Och ibland var mina vänner helt jävla rudis i huvudet... Det är på grund av hormonerna... Dumt va? Att vi tjejer ska få såna saker?? :)

2009-04-15 @ 15:22:29
URL: http://lesanglotdesanges.blogg.se/
Postat av: Emma

SV: Ja, okej. Dom är rätt roliga djur faktiskt. Intressanta att titta på

2009-04-15 @ 18:14:42
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: CLARA

Ha, tycker också att det är coolt :P

2009-04-15 @ 18:30:26
URL: http://aralcc.blogg.se/
Postat av: elinaa

idapidalingonskida, kom ihåg att jag alltid finns här för dig även om du är ledsen eller glad.. DU FIXAR DET HÄR!

2009-04-15 @ 20:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0