Godis halsband i håret

Det var ännu mer kalas idag. Vi åkte till mormor och morfar. Morfar gick med oss till ett ställe där det finns bävrar. Vi såg inga men massor av gnagna trän. Att dom orkar gnaga så mycket! många ståra träd låg nere, som dom hade bitit av.
Vi var ute i kanske en och en halv timma. Just efter vi hade kommit in kom kusiner också.
Vi åt jättegod mat där och hade massa skoj! Morfar fyllde år, Igår! Grattis i efterskott!

Att Bärvara orkar
 
Här eller                              här bor dom



Hur många år är trädet?

Jag har en söt hund

Det var lite blött på vägen tillbaka

Mormor med Linus på Linjen tröja

Min söta kusin, JAg är lite avundsjuk

Ute och hoppa hopprep kan man också

Kinder ägg i ett stort ägg!

Nu har jag just kommit hem från Elin som jag har varit med ända sen jag kommit hem från mormor och morfar. Ingen annan kunde typ vara med.. Elin ringde och kollade men då kunde typ ingen. tråkigt. Men vi hade ändå väldigt roligt. Hennes kusin var där som är typ 8 år. Först sminkade ELin oss två. sen  spelade vi Yatsy. Kom tvåa!efter det gick vi ut till Nanna. Jag höll då att frysa ihjäl. is kallt. vi gick in och dom började spela kort medans jag låg under filtar och frös. Jag var med efter ett tag och då utklassade jag dom! Elin och hennes kusin måste varit väldigt trötta, båda skrattade så fort nån sa något. så fort det blev spännande blev det tyst och sen ett skrattanfall!. haha.



  
Fin är man ju, Med Godis halsband i håret

/IDA

Kommentarer
Postat av: Mormor

Oj va kul att läsa och se!

kram mormor och morfar

2009-04-11 @ 11:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0