Kort

Jag har nyss kommit hem från min Ganska trötta vän Elin. Först var vi här ett tag. Vi gick till henne just innan 9. vi tänkte se grey´s anatomy hemma hos henne. Men 5:an var svart...Lite tråkigt. I stället spelade vi kort. ett tag var hanns bror också med. när vi hade spelat nårga kortspel började jag lägga patienser och hon skulle försöka lista ut hur man skulle göra. Hur gick det Elin?
När vi var för trötta gick vi upp till Nanna, det var iskallt ute. och jag fick sågspån i ögat. har typ fortfarande kvar det. Sen gick vi in i gen och såg på tv. på 3:an. Elin var itne så pigg... så jag gick hem för ett tag sen och satte mig här.

/IDA

Kommentarer
Postat av: elin

Jadu det gick väl så där! ;)

Ja men får man inte vara trött lite då och då? (a)

2009-04-16 @ 23:33:59
URL: http://eliiinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0