Kvällen i kväll

Ett tag efter jag kommit hem från skolan åt jag en stor tallrik gröt, sen satte jag mig typ vid datorn. Kl. kvart över 5 kom jag på att jag hade träningn om en kvart. Så vi skyndade oss, och jag hann. På träningen Gjorde jag och Sanna illa oss hela tiden, efter varje teknik hade nån av oss ont nånstans. Min hand typ svullnade upp och fingrarna vik in sig  när jag slappnade av med handen. haha. Det var lite konstig. Nu vet vi i alla fall mer om vad som händer på lördag. På den där utbildningen. Vår tränare sa att vi skulle intruera nåra tyskar, men jag är inte så säker på det..
 Efter träningen gjorde jag klart dom sissta uppgifterna av matteläxan, sen ringe Elina och vi pluggade lite tyska till det där jobbiga förhöret i morgon. Det känns forfarade som att jag inte kan nånting av det jag ska, men vi får se hur det går i morgon. Hoppas jag klara det i alla fall.

Jag hittade den här fina bilden på mig från i somras :)

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0