Plättar och SOL

Jag lyckades vakna tidigt i dag! och jag lyckasdes vara med nån innan tolv. Jag gick Ut med Nelson ungefär halv 11 och då följde Elin med. oj så morron pigga vi är! Vi kom hem till mig satta vi oss framför photoshop, Hade tänkt att fixa båda min och Elins header, men det ville inte riktigt som vi ville då jag gjorde lite bilder roliga, Ni får se dom när jag sitter vid rätt dator.
Julia skulle egentilgen komma, men det blev inte så, hon var tvungen att göra massa annat.
Jag och Elin gick hem till henne och lagade lunch till oss, Plättar, Med fruktsallad och Grädde. Efter som ingen av oss är särskillt förtjust i grädde ringde vi elina som fick komma och äta upp resten av grädden och lite frukt till. Vi satt ite i SOLEN och åt. Massa snö omring oss, men soligt och varmt var vi satt.
Vi stängde in Elin i en kanin bur, Elina satt på den så hon inte kunde komma ut och Hon flätade mig medans!

När det började bli kallt gick vi itne och på fick fotmassage och typ benmassage av varranda menan vi såg på topmodel.
Och jag vart sminkad av Elin, nu var det seriöst och en/ två fläta/or av elin, (det är typ två som går i hop).Men nu Har flätan börjar gå upp, Så hon får väll fläta en ny i kväll?

Vi tog 187 bilder i dag som jag nyss laddat upp på datorn, här kommer en del av dom

Laga plättar!

Vispa är kuligt

tjuvkika genom äpplet

steka plättar

Plättar är gott

Fruktsalladen Elin gjorde

Så här det det ut om Elin vispar grädde

Jag stekar plättar i min Fina klänning

Mumms

Gottgott

Ida och Elin äter

Tummen upp!

grädde på näsan

Och plättar på ögonen

Nanna i knät

Nu kommer Elina





haha Ligger i SOLEN och steker

Elina får en idé, Springa ut i snön!

Det blev lite djupt

lite små kallt om fötterna

bäst att springa tillbaka

Elina och Nanna steker

Hihi, Elina och Nanna igen

Det var mycket soligt idag!

Mönstret på min Fina klänning!

En Sipndel!

Elin är instängd!

Så fint elina flätade mig!

Elina skrev någor hemligt på Elins blogg, som inte riktigt var sant.

Det blev väldigt många bilder... aja ska fara till Elin nu

/IDA


Kommentarer
Postat av: tualisafisa

vad mysiigt!

synd att jag inte kunde va med.. men jag satt i solen på iksu ist. :)

hoppas det fortsätter va fint väder så kanske vi kan göra det nån annan dag. :)

2009-04-14 @ 11:06:23
URL: http://baratua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0