Prov

Idag hade jag Biologi prov, I sex oxh samlevnad, eller som vår bok kallade det "mellan vuxen och barn". Jag vet inte riktigt hur det gick, jag måde inte dirkt bra. Jag hade typ feber, eller kändes det som, Jag hade ont i huvudet, Kunde knappt tänka. Eller på frågor kunde jag svara, Men när det kom till "vad har du pluggat på som inte kom med i provet" kunde jag inte tänka alls. Vår Biologi lärade var lite rolig under provet, Han gick runt och kollade genom kikare på fåglar och på oss som gjorde provet. Han testade också telefonen som är klassrummet, men den lät konstigt så han ringde inte.

Fittfakta och Kukkunskp

På torsdag har jag ett till prov. I SO, alla länder i Europa och alla huvudstäder plus lite berg, hav och floder.
När jag var mindre var SVT bästa spel sidan så jag har testat typ alla spel där. Jag kom i håg dom här spelen. Perfekt för att lära sig var länderna ligger och vilken huvudstad som tillhör vilket land. så nu har jag spelat det nåra gåner, börjar bli ganska duktig


/IDA

Kommentarer
Postat av: David

Hej!



Tufft att ni vågade er ut i snö ovädret för att förgylla påsken för en stackars arbetande sate :))))



Glad påsk!

2009-04-11 @ 23:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0