Skärtorsdag.

Idag sista dagen innan lov. En lång dag, Från 8 till 3 typ. Men det går ju ganska fort ändå. På bilden i dag blev typ några intervjuade av sr, en av dom var jag. jag och Annie gick in tillsammns. Han frågade vad vi skulle vi skulle göra och så... Nu hoppas jag att det inte bli jag som kommer med. Hatar min röst.
Efter skolan cylkade jag hem med Elina, Tua, Julia, och Marina. eller vi tävlade. Mitt lag Vann!

Jag och Elina for hem till mig och hämtade färger och for sedan till Elin och började göra påsk kort.

Pysselvekstan igång!

Det blev 65 st, (det där är inte alla)

Elina innan hon skulle på träning

Jag åt något jättegott hos Elin sen forsatte vi med korten. och började gå och dela ut korten

Så fina såg vi ut!
Vi var ute och gick i typ 2-3 timmar. ändå kvar kort... men vi började frysa för mycket så vi gick hem.
ELina kom till Elin ett tag efter vi hade kommit dit! Haha Vi hade så kul! Vi smikade till oss lite och så. Som det oftast brukar bli när man har tråkigt.Jag brukar verkligen aldrig ha smink!

Känner knappt igen oss

"Asså Jag måste färga om håret"Elina

"OMG det ser nästan Natuligt ut!" Elina haha

Oredigerad! Den blev så när vi tog den!


Ledsen eller?

/IDA

Kommentarer
Postat av: eliinaa

We are wild and craazyy! (L)

2009-04-13 @ 12:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0