Skola igen

Idag var det första skol dagen på över två veckor. Först var det lov och sen prao. Det blir typ inga läxor i veckan för vi går inte torsdag elelr fredag. Så snart är det Helg igen
Skolan var typ som vanligt, inte så roligt. Men dagen gick ändå väldigt fort.

Ikväll For jag och spelade brännboll, Jag och Mina kompisar( elelr typ alla som var med) Mot Linnea och hennes kompisar. Det blev lite konstigt för jag tyckte att alla som var där skulle få vara med. Så på mitt lag blev vi jättemånga för Linnea ville itne ha fler på hennes lag. Det var typ Kul. jag hade med mig nelson och han har itne riktigt fattat att man ska springa snabbt och sen stanna. Han typ går så jag fick dra med honom och i slutet fick han gå i sin egen takt. ett tag inanna 8 for typ alla hem. Jag och Julia och nåra till stannade och jag och Julia väntade på Marina som skulle komma. Sen när hon hade kommit var vi där ett tag sen ringde Tua och sa at hon också skulle komma så vi väntade mer. Islutet började ajg frysa om typ händerna så när hon kom stannade inte jag länge. cyklade hem ganska snabbt.

Nu sitter jag och skriver på en svenska grej som ska redovisas i morgon. jag är itne nöjd än.. Tror itne jag kommer bli det heller. Men JAg får se Hur det går i morgon när jag ska redovisa. hoppas det går bra, fast jag tror itne riktigt det.

Bilder tog typ Julia några med min kamera. Men jag orkar inte lägga in dom på datorn nu. Jag vet itne var jag lagt min kamera heller. Dom kanske kommer i morgon på morgonen.

Nu ska jag gå och skriva snyggt så jag kan läsa det jag skrivit när jag ska redovisa

/IDA


Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

hoppas redovisningen gick bra:)

2009-04-28 @ 15:11:48
URL: http://halshammar.se
Postat av: Viann

svar: tack så mycket! hoppas du haft en bra dag :)

2009-04-28 @ 18:24:20
URL: http://viiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0