Stugan

i morse skulle vi fara till stugan, efter 5 min sa jag, hallå det här är inte vägen till stugan. Jag fattade inte var vivar på väg förän vi stannade på k-rautas parkering. Mamma och pappa skulle gå inte och köpa något så jag linnea och lucas satt kvar i bilen och väntade och väntade och väntade. när dom äntligen kom ut komm dom med en bräda... sen for vi till stugan. där var både Farfar och Tomas. AJg vet itne riktigt vad nån av dom gjode, men  något gjorde dom. Tomas for ganskasnabbt. Men farfar stannade till typ 4, HAn fixade vår nya flaggstång.

Istugan var jag duktig. Jag spikade på brädan som mamm och pappa köpte. 'Jag spikade på lite tak på, jag vet inte hur man förklarade, tror det kommer bild kanske man förstår. Jag Linnea och Lucas byggade en brygglängd. Jag var och busade med nelson, Lekte top model på en stor stan mitt ute i vattnet.gjorde eld och lagade mat. Duktig Ida.

   
Spika





kärringön

jag sitter på kärring ön



kamreran har hoppat ner i ett hål


 
bryggan vi byggde

taket över linnea hjälpte jag till att bygga







Det var lite djupt när jag hade grävt en grop i isen

/IDA

Kommentarer
Postat av: Mamma

Min älskade toppentjej!! Du är ju bäst! Visst var det tur att vi köpte den där brädan ialla fall! :) Kram

2009-04-15 @ 21:29:54
Postat av: Mamma

Min älskade toppentjej!! Du är ju bäst! Visst var det tur att vi köpte den där brädan ialla fall! :) Kram

2009-04-15 @ 21:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0