Valborgmässoafton

Jag skulle möta Lisa på ica,så jag for dit och väntade, när hon kom så cyklade vi ner på stan.Vi gick omking och till typ många affärer jag köpte ett linne och Marsvinsmat, köpte också massa godis. Och vi köpte var sin mjukglass, så gott, men man får ont i halsen. Eller är det bara jag och Lisa som får ont i halsen av att äta glass? Man typ börjar hosta..
Vi råkade få två pajer på mcdonalds, skulle bara ha en...  duktiga vi var. och lisa tyckte inte äns om den så jag fick två.


LISA
'
LISA

LISA

LISA äter glass

åretsförsta mjukgglass

Ont i halsen:(

Typ så for jag kom hem från stan skulle vi fara och äta middag hos nåra. så jag hann bara hem innnan jag skulle i väg igen. Vi åt grillat och massa gott. nångång efter jag åtit for ajg och Elin till campus och typ satt där i två timmar.. Det var inte så roligt och jag typ hade inte nåt blod i min fot när jag skulle gå där i från så jag typ haltade..
Tua ringde och sa att dom var hemma hos hemme. så Elin for dit. och jag cyklade dit vi hade ätit midag och då åt jag efterrätt, glass! jag fick jätte ont i halsen...
Hemma hos dom hittade vi typ en "karlson" ut kladnad elelr vad man ska kalla det.  så ajg tog på mig den och for till tua och kom in springadnde och sjöng "karlson karlson värdens bästa karlson"  jag trode dom skulle skratta, men dom bara satt där och ba, vi ska typ fara nu... aja, alla for ut, Marina och Julia for hem, Tua gick omkring och jag och Elin cyklade omkring och typ hade kul. 
Typ ett tag efter 12 skulle Elin hem, så jag for dit vi åt och var där till alla for hem.

'
Lek på baksidan

lucas och nelson

Det var soligt i dag

singstar innan mten

elin köpte sockervadd

karlson klickar på knappen på magen

så snurrar det där bak

julia och marina

Tua

Jag och Elin pangade lite...

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0