nu är det kvällen

Nu har jag tänkt att krypa in i min säng. Jag ska sova! börjar halv 9 så det blir upp tidigt, måste sova nu

Ikväll var det träning såklart superkul! jag råkade bara typ bryta sannas arm, typ på riktigt!! Förlåt Sanna! det var inte meningen. idag annars har jag typ vara varit i skolan, som slutade typ 20 i 4 men for typ inte där i från förän 4.

Idag har jag också kommit på att jag typ bara har 2 gymnasium att välja på, eller det är bara dom två jag skulle vilja gå på. jag får väl prata med syon på skolan lite så blir det säkert bra eftersom jag inte har nånaning om vad jag ska gå.

Idag tror jag att jag har fått lön! jippi!

Nu måste jag ta och fixa väckarklocka och gå och lägga mig!

Godnatt
/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0