Stugan!!

Jag och tua har varit där i typ ett dygn. grillat. lyssnat på radio. solat. pratat. badat ( i typ iskallt vatten).typ tjockat oss hela tiden.  jag har mycket bilder, men för mycket för mitt battrei ska kunna ladda in på datorn, så nu ligget batterierna på ladning och jag ladddar övar alla bilder till ett USB minne så den här datorn rymmer lite bilder.  Vi kom hem vid typ 20 i åtta så jagsatte ig på moppen på en gång och drog i väg till första träningen efter sommaren. Det var jättekul!! Får se om jag orkar träna i morgon också... 

på dan i morgon hhar jag tänkt och typ tvätta, fixa min garderob och fixa bilder och så, ladda upp bilder från stugan och så. Jag ska typ ta och kolla igenom kläder som linnea inte vill ha, ska jag kolla om jag kan hitta på nåt kul med dom.

Nu är det inte långt ifrån att jag bloggar som vanligt!!:):) Nu är jag bara hemma till skolan börjar så det blir mycket bloggande :):)

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0