Många dagar sen...

... jag skrev senast. Min tid  har används till annat som jag prioriterat före bloggen. Det har varit ganska skönt och inte tänka alls på den. Men nu har Tua sagt till mig att blogga, så jag hoppas att hon blir glad nu :) Det har varit ganska  mycket i skolan nu och sen alla julkappar som ska fixat. men nu känner jag mig ganska lugn eftersom dom sätter betygen i morgon och jag har inga fler riktiga lektioner. Det är onsdag då ju, bräntis onsdag och sen har vi bara torsdagen och måndagen som är vanliga. på fredag är det haga kampen. hoppas att vi kan få vinna i år. men jag tror nog inte det men hoppas kan man ju. och på tisdag så blir det tandläkeren så där två dagar innan julafton och skolavslutning:)
Idag för jag till tandläksren också. det gick bra. en ny trevlig tandläkare. sen ska som vanligt. kom hem och la mig i soffa såg på tv och sov. sen kl8 börjhade träningen. kulkul  vara det. och jag blev helt slut. 

Ska strax gå och sova så jag kan shoppa julkapper med tua i morgon efter skolan

 

nu blev jag typ peppad på att blogga. kanske blir oftare nu. fast jag har ingen kamera fortfarande så bara gamla bilder om jag inte snor Linneas kamera.


Kommentarer
Postat av: Tualisa

Bravo Ida! Fortsätt blogga det låter bra :)

2009-12-16 @ 20:30:53
URL: http://baratua.blogg.se/
Postat av: Mormor

Välkommen tillbaka, har längtat eftr dej och din blogg

Kram Mormor

2009-12-17 @ 12:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0