Bloggen

Jag sitter och kollar igenom massa bilder jag kan ha till en ny header. Så mycket kort jag har tagit, jag tänkte lägga in lite bilder från förut, medan jag väntar på några bilder jag ska få av Elin. Det är Linnea min lillasystar som år fixa en fin header åt mig, hon ska få fixa lite med min desin också.

Idag så badade jag och Elin när vi hade ätit, det oskade lite men det var kul. sen gick vi och hopade studsmatta med isbitar! Det så kul och det gör så ont! Vi upptäckte också att nelson tycker jättemycket om isbiter han tog alla som hoppade ut. Jag hoppas verkligen att Elin lägger ut bilder på hennes blogg så jag kan ta av henne eller får hon skicka. hon ska ändå skicka några andra biler så hon kasnek skickar dom också.

Nu sitter jag och väntar på mat, jag vet inte riktigt vad jag ska äta. Dom andra äter korv och eftersom jag är en människa som verkligen inte äter korv så får jag väl hitta på något, jag börjar tröttna på köttbullar efter som jag får äta det nrä andra äter korv och när dom äter köttbullar. men det funkar väl ett tag till.

ikväll tror jag att jag sover hos Elin. Kommer säkert blogga därifrån också. vi får se vad vi hittar på, jag tror det blir fixa frisyrer och ta lite kort

om ett tag så kommer lite bilder som jag hittat i massa mappar som är taget någongång efter jul.. troligt vis vår/sommar
 och om att tag så kommer en ny header  och kanske nu bakgrund och lite annat

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0