dagen före

Dagen före jag åker i väg till Grekland!!!!
Idag har jag först bara läst en bok jag skulle läst i dag sen for jag och Elina ner på stan. Det tog typ max tio minuter det vi skulle göra där sen for vi hem till henne och jag såg på grey´s anatomy sista avsninttet efter som jag inte kan se det när det går på riktigt. Blää så det blev. Vi såg ialla fall det medan det regnade sen tog vi min moppe til coop för att köpa godis till bilresan i morgon. sen far jag hem i typ en halvtimma innan jag kom på att jag skulle köpa risifrutti eller nåt såt så jag ringde Elina och frågade om hon ville följa med till Ica med Nelson. Det ville hon. Sen gick vi för bi henne och hon lämnade det hon köpte och tog med sig sin moppehjälm till mig och så forvi till barnenshus dit Lisa kom och vi fick låna hennes bärbara dvd, TACK LISA!! imorgon i bilen kommer det bli så mycket film.  sen for jag hem och åt midag  Elin kom förbi och sa hejdåå. Jag kom på att Elina hade min mobil så vi möttes i korsningen och jag fick min mobil och min födelsedagspresent  lite i efterskott. Jag fick en jättefin tröja. Den kommer jag ta med tillgrekland.  restan av kvällen har jag bara fixat och så.  hade tänkt att gå och lägga mig tidigt. men det blev inte så.

Jag kommer nog inte kunna blogga i morgon eller resten av veckan. det beror på om det finns någon dator eller inte
imorgon bär det av till Stockholm och Grekland!! JAg är så taggad!

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0