Grekland och Midsommar

I tisdags kom jag hem från Grekland. Har inte hunnit blogga efter som att jag inte hunnit innan vifor i väg till stugan, och där har vi typ ingen el och ingen dator så inget bloggande under midsommar heller.

Jag vet inte rikitigt om man är så itesserad om hur det var i grekland och så. Och jag har inga bilder på den här datorn så jag tar bara det lite snabbt.
D4et var otroligt kul. Jättevarmt. Vi bodde inte i Pargas som vi trodde uten vi bodde i Nidri på ön lefkas. jag och Elina låg mest vid poolen och ibland vid havet. Två dagar for vi ut till en annan ö och låg ivattnet på våra madrasser.  vi gjorde typ inget speciellt förutom att vi badade i ett vatten fall.  Det är roligare och se bilder så i morgon om jag hinner läggar jag ut några från greklands resan.

Midsommar firades i stugan och i herrgården. Det var typ roligt. Jag hade min guldiga byxor och hörde komantarer om dom. jag har faktist inga bildet från midsommarhelgen, men min syster som gjorde samma saker som jag, Har Bilder på hennesblogg så titta gärna in där.

Jag tror att ag ska börga skriva kortare inlägg och oftare. för då hinner jag. om jag skriver långa så orkar jag inte och skjuter upp det och då blir det bara ännu mer att skriva så korta och ofta får det bli från och med nu.  men Tyvärr så kommer inte jag kunnadet om ett tag i gen. Det är så att jag och Elin far i väg till stugan igen på tisdag, vi får se om vi får med oss Elina, hoppas det. 
Imorgon blir det packa och handla så vi kommer oss iväg gansak tidigt på tisdagen. eftersomatt v ska  cykla kommer det ta typ hela dagen.. men nu ska jag se film med Linnea hon står här och väntar på mig

/IDA

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hejsan, kollade på Linneas Blogg, och där fick jag se guldbyxorna, de var ju fina.

Har badat i Stugan, jätteskönt, när man hade kommit upp och bytt till torra kläder.

Vet inte om du kommer in på min blogg som jag började med för några dagar sedan.

2009-06-28 @ 16:41:41
URL: http://www.metrogloggen.se/mormaggan4

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0