Jätteglad

Idag efter skolan for jag med annie till stan och vi var där. Sen for vi hm till henne, Just innann jag for där ifrån ringde ELINA!! och frågade om jag vill fara till Grekland med HEnne!!! Sen cyklade jag hem och for på Ralleylydnad med NElson det var jättemånga där. Men jag hann inte vara med så länge. For hem och For sen på träning med moppe. Jag var jättecool. efter Träningen for ajg och Elina til Ica snabbt hon skulle köpa chips och Lampor. När jag kommit hem har jag sett på tv och typ inte gjort nåt. Men nu är i alla fall Greklands resan bokad. Jag är jättepeppad. JAg vet typ ingen ting om det med det kommer blir så otroligt kul ELINA!!!:):):):):):):):):):):):):):):):)

Så GladJippii!!!!

/IDA

Kommentarer
Postat av: elinaa

gaashhh, jag taggaar till tuseeen! :D

2009-06-03 @ 15:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0