Nationaldagen

orkade inte blogga i går. Det hände som vanligt inget speciellt. Var i skola, Sista dagen i 8an så slutet av dagen blev det lite hejdå till dom som var kvar på skolan när jag for. Nästan hela dagen så städade jag jätetråkigt. På kvälen städade jag lite till och bara var hemma och såg på TV. DEt blev inte film med Elin och Elina som jag hade tänkt. 

Idag, vaknade jag och lästa lite ur boken jag typ måste läasa ut i dag, det är bara 220 sidor kvar...  sen åt jag frukost och hann inte göra nåt mer innan  jag skulle fara till dojon. Där var sanna och massa andra vi satt och pratade ett tag innnan vi bytte om. det var gradering! Jonas graderade oss. Det var så otroligt jobbigt. Sannna var bäst!!!!!!!!! Vi var bäst! Vi fick vårt gröna bälte! allihopa som graderade!!!! GRATTIS ALLIHOPA!!!! Jag är jätteglad och jag ska snart fara till grekland ocksåå! Allt är bäst!

Bilder från graderingen kanske kommersenare. när dom är innladdade på nån dator. och om man ser ganska okej ut.
 
/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0